Den er bare så nydelig… Jeg har tilbrakt dagen min med å fordype meg mer i wicca og paganisme. For de som ikke vet det, så er det min «religion», jeg føler meg hjemme i denne spirituelle veien og følte nå at jeg måtte ha litt mer kontakt med den. Så har gjort flere ting: blant annet å sy en pose til tarot-kortene mine (ble ikke veldig fin, men poenget er at jeg har lagt energien min i den og at det er noe jeg har laget selv). Dessuten har jeg laget en ny BOS som jeg ble veldig stolt over!

Hvis noen har noen spørsmål angående wicca og paganisme, er nok ikke jeg den beste til å svare, men jeg skal gjøre mitt beste! Noe jeg ikke ønsker, er hate-mail. Det er rett og slett bortkastet tid av dere der ute som tilbringer fritiden deres med å sende negative energier og tanker mot mennesker dere ikke kjenner.

Legg igjen en kommentar